Klachten en Garantie

Unspillable streeft naar de hoogste kwaliteit in producten en diensten. Mocht je echter een klacht hebben of garantie nodig hebben, staat de klantenservice klaar om je te helpen.

Klachtenprocedure:

  1. Neem contact met ons op via info@unspillable.nl en geef een gedetailleerde beschrijving van je klacht.
  2. We zullen zo snel mogelijk reageren om de kwestie op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Garantiebeleid:

Unspillable biedt garantie op fabricagefouten gedurende een periode van 2 jaar. Als je product defect is als gevolg van een dergelijke fout, wordt het product vervangen.

Voorwaarden voor garantie:

  1. De garantie is geldig binnen de opgegeven garantieperiode.
  2. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik of normale slijtage valt niet onder de garantie.
  3. Er kan geen garantie gegeven worden op de lijmverbinding van de DIY bekerhouder.

Garantieproces:

  1. Neem contact met ons op via info@unspillable.nl om je garantieclaim in te dienen. Stuur ook fotos van de schade mee.
  2. We zullen je instructies geven over het retourneren van het defecte product.
  3. Zodra we het product hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we overgaan tot reparatie of vervanging.

Bedankt dat je voor Unspillable hebt gekozen. Als je verdere vragen hebt over de klachtenprocedure of garantie, kan je contact opnemen.

Winkelwagen
Scroll naar boven